Přehled akcí Řídícího výboru najdete zde
4. řádné setkání Řídícího výboru MAP OP JAK proběhlo 15.04.2025, zápis, prezentace
Přílohy zápisu:
- Pozvánka
- Prezenční listina
- Strategický rámec - textová část
- Strategický rámec - tabulková část
- Souhrnné vyhodnocení potřeb škol
- Aktualizovaný schválený finální MAP (finální soubor dokumentů, řízení procesu MAP, aktualizovaná analytická část, aktualizovaná strategická část)
- Aktualizovaná implementační část – akční plány na školní roky 2025/2026, 2026/2027, 2027/2028)
- Průběžná informace o evaluaci
3. řádné setkání Řídícího výboru MAP OP JAK proběhlo 15.10.2024 16:00 - prezentace ŘV 15.10.pdf, zápis
Pozvánka 2024_10_15_RV_Pozvanka.pdf
Strategický rámec - textová část MAP Tisnov SR 2024-10-15.pdf
Strategický rámec - tabulková část Tišnov_2024_10_15_verze1_tabulkova cast SR_0.xlsx
Mimořádné hlasování Řídícího výboru MAP OP JAK proběhlo 15. - 21.6.2024
Zapis RV per rollam 21.5.2024.pdf
Tisnov_2024_05_21_verze4_SR text_oprava po per rollam_s podpisem.pdf
Tisnov_2024_05_21_verze4_IZ tabulky_oprava po per rollam.pdf
2. řádné setkání Řídícího výboru MAP OP JAK proběhlo 09. 04. 2024 v 16 hodin - prezentace, zápis
Materiály k projednání/Přílohy zápisu:
2. Strategický rámec - aktualizovaný k 9.4.2024
3. Tabulky investičních priorit - přehled nových IZ do strategického rámce
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1. ustavující setkání Řídícího výboru MAP OP JAK proběhlo 4.12.2023 - prezentace, zápis
Materiály k projednání/Přílohy zápisu
1. Pozvánka na 1. ustavující setkání Řídícího výboru MAP rozvoje vzdělávání Tišnov OP JAK
2. Prezenční listina Řídícího výboru ze dne 4. 12. 2023
3. Složení Řídícího výboru
4. Statut Řídícího výboru
5. Jednací řád Řídícího výboru
6. Seznam pracovních skupin a jejich členů
7. „Řízení procesu MAP“
8. Komunikační plán
9. Evaluace projektu
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------